Despre AREA Allinstal

Despre noi

Suntem o companie cu peste 15 ani de experienta in furnizarea de echipamente electrice, automatizari, sisteme pneumatice si hidraulice, precum si componente electronice.

Sample image 2

Misiune

Misiunea noastra este sa iti oferim solutii inteligente si eficiente pentru ideile tale, astfel incat tu sa iti poti savura cafeaua linistit.

Sample image

Viziunea

Credem ca tehnologia ne poate ajuta sa devenim mai buni, atat cu noi cat si cu mediul inconjurator si de aceea propunem solutiile tehnologice cele mai noi si mai eficiente energetic.

Sample image

Contact

Suntem pregatiti sa acceptam noi provocari.

Contacteaza-ne

Depozitele de echipamente electrice au inceput sa primeasca mai multa atentie in ultimii ani, pentru un motiv bun. Pentru multi dintre clientii nostri, depozitul de echipamente electrice este o cheltuiala destul de mare dar si o modalitate de a face procesele de productie sa functioneze eficient. Sa ai piesele potrivite la momentul si locul potrivit, inclusiv accesorii si unelte, face diferenta dintre o reparatie rapida sau zile intregi pierdute in asteparea pieselor de schimb.

5 Lucruri Pe Care E Bine Sa Le Stii Despre Managementul Depozitului de Echipamente Electrice

Depozitele de echipamente electrice au inceput sa primeasca mai multa atentie in ultimii ani, pentru un motiv bun. Pentru multi dintre clientii nostri, depozitul de echipamente electrice este o cheltuiala destul de mare dar si o modalitate de a face procesele de productie sa functioneze eficient. Sa ai piesele potrivite la momentul si locul potrivit, inclusiv accesorii si unelte, face diferenta dintre o reparatie rapida sau zile intregi pierdute in asteparea pieselor de schimb.

Optimizarea depozitului de echipamente electrice pentru o mai buna eficientizare a productivitatii este cheia - de la piesele de pe raft pana la procesele care guverneaza aceasta operatiune, inclusiv acesul la locul de depozitare al pieselor. Controlul costurilor si a disponibilitatii pieselor importante este o activitate extrem de provocatoare dar poate fi indeplinita cu success cu ajutorul unor program software performante.

Indiferent ca operezi un inventar bine organizat, gestionat de catre furnizor sau ai in plan sa controlezi cheltuielile de mentenanta, reparatii si operatiuni, urmareste pasii de mai jos si vei avea un depozit bine organizat:

1. Schimba modul in care privesti cheltuieli MRO

Afacerile de multe ori subestimeaza importanta costurilor MRO (mentenanta, reparatii, operatiuni) si in consecinta, multe depozite MRO par a fi un garaj dezorganizat. Calculul cheltuielilor totale cu componentele MRO trebuie sa includa costul anual al componentelor, cheltuieli de transport, costuri pentru munca suplimentara si costuri de transport, inclusiv costul necesar pentru scrierea, trimiterea si primirea comenzilor. Cuantificarea si intelegerea dimeniunii cheltuielilor cu echipamente, piese si componente de rezerva, precum si modul lor de impartire (MRO, echipamente importante, piese si componente de rezerva, etc.) te ajuta sa intelegi obiectivele care sa le ai in vedere pentru eficienitzarea cheltuielilor.

2. Organizeaza-te

Daca depozitul tau nu este curat si organizat, incepe cu acest lucru, ordinea si curatenia in depozit. E ca atunci cand iti faci curatenie in garaj: te simti bine atunci cand e gata si de obicei gasesti piese de care nici nu stiai ca le ai.

Urmatorul pas este a iti gasesti un partener cu experienta in componente electrice, care sa te ajute sa gestionezi inventarul si sa identifici obiectele in el.

Sfatul nostru este ca in acest proces sa elimini vechiturile, componentele vechi, expirate, sau care pot fi defecte, deoarece acestea pot fi incurcate deseori cu piese bune si pot genera defectiuni. De asemenea, incearca sa elimini piesele neidentificate sau fara eticheta.

3. Foloseste kit-urile de mentenanta

Operatiuniile de depozitare eficiente necesita un echilibru intre controlul centralizat si usurinta cu care obtii accesul la componente, in special atunci cand inventarul este impartit intre o locatie centrala si punctele de vanzare sau de lucru.

Costurile cu personalul atunci cand sunt cautate anumite piese pot fi semnificative, de multe ori fiind necesar ca tehnicienii de mentenanta sa parcurga distante mari intre locul lucrarii si zona de depozitarepentru a gasi/inlocui o piesa defecta. In medie, tehnicienii de mentenanta folosesc 18% din timpul de lucru, cautand piesele si componentele necesare, iar intre 24-26% din timp il folosesc pentru deplasarea la si de la locul lucrarii. Aceste lucruri inseamna ca 42-44% din timp este folosit pentru activitati neproductive.

Pentru echipamentele care necesita consumabile sau inlocuirea frecventa a unor piese, poti lua in considerare organizarea unui mic depozit la locul lucrarii.

Daca echipele de mentenanta efectueaza repetat anumite lucrari, poti lua in considerare crearea sau folosirea unor kituri de mentenanta. Prin observarea atenta a obiectelor de inventar care sunt folosite impreuna poti decide care din piesele de schimb se preteaza pentru a fi incluse intr-un kit. De obicei acestea sunt piesele care sunt folosite la mentenanta obisnuita a echipamentelor.

4. Concepe un plan

Concentreaza-te pe aspectele importante si pe piesele si componentele folosite frecvent. dezvoltarea unui plan de optimizare a depozitarii este de fapt un ghid care iti permite sa ramai concentrat pe scopul tau.

Identifica piesele si componente care sunt printre cele mai folosite si cerute, cum ar fi sigurantele fuzibile, dispozitivele de conectare, cabluri, baterii, lampi, etc. Urmareste datele o anumita perioada de timp, o luna sau doua.

Ia in calcul strategia de grupare a componentelor astfel incat piesele frecvent folosite sa fie cele mai accesibile iar cele mai putin folosite sa fie lasate mai in spate.

Daca in depozit ai obiecte de inventar care sunt folosite rar, cum ar fi motoarele, puteti tine doar unul sau doua in depozit, sau atat cat este necesar ca sa existe o continuitatea a productiei si operatiunilor in caz de defectiune. Frecvent acest tip de piese sunt disponibile in regim de consignatie iar folosirea lor este foarte rara, cel mult o data pe an, dar fara ele o fabrica poate opri productia fapt ce poate fi extrem de costisitor.

Intr-o corporatie mare, cu multe puncte de lucru, piesele de schimb esentiale pot exista deja in retea. In acest caz e important sa stii unde se afla aceste piese, cum sa le obtii in situatii de urgenta, si in cat timp le poti avea. In acest sens e bine sa existe un acord de folosire al pieselor de rezerva si un plan in acest sens.

5. Decide ce anume masori si cat de frecvent

Cand decizi cum sa evaluezi performanta folosind datele colectate, pune-ti intrebarea: "Ce este semnificativ pentru organizatie?"

Inainte de a modifica instrumentele de masura, incearca sa intelegi cine are nevoie de acele informatii si cat de des. Masoara mai intai lucrurile care au relevanta pentru organizatie si adauga alte masuratori pe masura ce planul de eficientizare a depozitului evolueaza.

In general departamentele de achizitii si de management au tendinta de a fi atente la controlul si reducerea costurilor, atat in termeni financiari cat si de reducere a orelor de munca.

Daca acum nu ai inca un plan de management al inventarului, e momentul sa incepi sa il faci. Daca ai deja unul pe care il folosesti de ceva timp, decide care grupe de produse se preteaza cel mai bine la evaluare. De multe ori gradul de folosire al anumitor piese si componente de rezerva difera in functie de activitatile de sezon sau de tipul de lucrari care sunt efectuate intr-un anumit moment.

Cel mai important lucru in optimizarea depozitului este sa actionezi. Necesitatile difera de la un depozit la altul, de aceea e important sa iti evaluezi necesitatile, sa observi procesele din depozitul tau si sa iti faci un plan adaptat nevoilor tale.

Imbunatatirea operatiunilor din depozit are influente benefice in toate celelalte departamente ale afacerii deoarece asigura piese de schimb accesibile imediat, ceea ce inseamna mentinerea profitabilitatii prin reparatii rapide si timpi morti redusi considerabil.

Partenerii AREA Allinstal

I'm in need of a FREE responsive Joomla template, which definitely has to be on T3 Framework. Something easy to customize, powerful in functions, quick to set it up, something to write blog and post news at the same time. Now I've got Purity III. Totally satisfied.

Melisa Monroe in Somewhere over Joomla world

Echipamente

Echipamente AREA Allinstal

Orice fel de echipament, de la echipamente electrice la silozuri si echipamente pentru hale.

Scule si Dispozitive

Scule, Unelte, Dispozitive de la Area Allinstal

Scule, unelte, dispozitive si consumabile pentru scule.

Materiale

Materiale de constructie, materiale consumabile, materiale industriale

Materiale de constructie, materiale consumabile, materiale industriale.

Componente

Sample image

Componente si dispozitive electronice, transformatoare, senzori, automatica si robotica.